Make your own free website on Tripod.com

ALUMNI PENAWAR

Home
Latar Belakang Alumni
Organisasi Alumni
Aktiviti Alumni
DIARI ALUMNI
Barisan Pendidik SMKABP
Gambar kenangan Alumni
Buletin Sahabat
Album Kroni Tenno
Perhubungan dan E-mail
Laman Web Menarik

MESYUARAT AGONG ALUMNI PENAWAR 2006/2008 TELAH BERJALAN DENGAN LANCAR. IKUTI LAPORANNYA....

Tekan Ctrl D untuk letak alamat dalam 'Favourites'. Tahniah anda pemanggil ke....


Dikemas kini pada 30 MAC 2009

ADUHAI  ALUMNI....

Setelah sekian lama menyepi tanpa berita kini InsyaAllah laman web ini akan aktif semula. Bukan apa, selama ni diorang mmg bz gila. Tgh dok bina empayar... InsyaAllah dengan bantuan rakan-rakan banyak cerita dan gambar akan di masukkan ke dalam laman alumni penawar. Hem.. tak sabar rasanya nak citer kat korang semua.... InsyaAllah..... Jumpa lagi...

lambangalumni25.jpg

Logo Alumni yang dicipta oleh salah seorang ahli kita iaitu En. Zazli Bin Zakaria.

LAGU ALUMNI PENAWAR

Alumni Penawar Milik Kita,
Semangat Juang Terus Membara,
Bersama Terus Berdoa,
Ukhuwah Terus Terbina.
Betapa Kita Selalu Berjumpa,
Agar Terjalin Ikatan Kita,
Satu Matlamat Menjunjung Wawasan,
Nyanyian Kita Sejak Remaja,
Bersama Menjunjung Kalimah Allah,
Agama Bangsa Marilah Bela,
Semoga Allah Berkati Kita,
Alumni Penawar Milik Kita.
 
Lirik & Lagu Oleh : Sufi Sufian

Lambang SMKABP

Lambang SMKA Bandar Penawar

'Yang berat sama dipikul...'
Untuk pengetahuan semua, AJK Alumni telah bermesyuarat dan berbincang tentang yuran tahunan bagi Alumni. Bagi melicinkan lagi program Alumni yang akan datang samada telah dirancang atau pun belum dirancang, maka AJK telah sebulat suara menetapkan yuran sebanyak RM20 setahun bagi mereka yang telah tamat mengaji dan sudah bekerja. Bagi yang masih menuntut, yuran bagi mereka ini ialah RM10 setahun. Buat makluman, kadar ini bermula pada tahun depan dan mereka yang habis belajar tahun depan masih dikira sebagai pelajar. Kalau nak bagi lebih tu, kita alu-alukan. Yela, untuk mengukuhkan lagi Alumni kita jugak kan.

KEMEJA T EKSKLUSIF ALUMNI PENAWAR

SORRY STOK HABIS DI JUAL.